Dan före dopparedagen!

Idag har det varit riktigt slappt. Varit på flummhumör hela dagen. Lillebror och jag tog en sväng till stan för en sista julklapp sen vart det storstädning och julpynta. Så nu är det klart och nu är det bara att invänta morgondagen. Orkar inte göra något mer idag. Ska nog kolla på Shrek 3, har haft en låt från filmen i huvudet hela satans dagen.
I need a hero, I'm holding out for at hero 'till the end of the night


Min hand är förövrigt mycket bättre, har lite ont fortfarande men bandaget har åkt av.

Lillebror kom med dagens.
Rasmus: Ska vi åka till stan och köpa tandsten?


Sen är ju frågan om juldagen... No cash för tillfället, och biljetterna är slut dit jag vill. aja det märks.




En tomte i mitt rum! Hoppas han kommer med en julklapp sen, för jag har faktiskt varit snäll:)



Pling Plong!
D.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0