Slutet gott.. Allting gott!

Igår var jag lite krasslig så det vart att mysa ner i soffan hela dagen. Spelade fifa från halv 12 till 4:D AWESOME!
Sen var det ju Victoria's Secret fashion Show! RAAAWR SOM FAN! shit asså... Herregud asså lol vilka snygga tjejer det finns! MIRANDA KERR FÖRALLTID I MITT HJÄRTA<3 HAH!

Idag är det ju sista dagen på detta fantastiska(eller?) år.
Ska ta någon dag snart och skriva lite om vad som har hänt det här året, men har inte tid nu.

Håller på och fixa mig lite. Vid 12 ska jag dra till Anton. Och vid 1 kommer Abbe så drar vi ut till Phille.
Men shit fan nu måste jag pysa!

Vi hörs kanske imorn om jag fortfarande lever:D
GOTT NYTT JÄVLA ÅR FÖRFAN!!!!!1!11!1ett!!111!!!!!!!!!11 :D:D:D


Slutet gott.. Allting gott!
D.E

Kommentarer
Postat av: amanda

gott nytt år :D

2009-12-31 @ 12:51:46
URL: http://amandavardetinte.blogg.se/
Postat av: Sibben

GottNyttÅr! //Sibben

2009-12-31 @ 14:52:05
URL: http://twitter.com/Siibben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0