§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ random½

Det lutar mest åt typsnitt nummer 1. Känner att den va min favvo redan från början.
2an sen lite för vanlig ut, det är för perfekta bokstäver.
3an är riktigt grym stil tycker jag, men är inte helt säker på hur den kommer se ut på bröstet där jag ska ha tatueringen. Kanske tar det typsnittet på en annan som jag tänkt ha på vänster insida överarm.
4an är njaa.. Bara inget speciellt haha.


Idag har allt gått lugnt. Tapetserat en massa, eller aa hela tiden på jobbet idag. Kalla mig king! asså aa det stämmer. nice då, är det bra Älleh?
Anton säger på msn nu att han steker mat? Kattungar frågade jag då...
Ska se vad han svarar...
han svarade att "det är väl inte mat?"
Then i said! "Om man vill äta det så är det mat:)"

Nu svarar han inte alls längre... Tror han är ute och jagar!:O AKTA ER KATTSKRÄLLEN! Tihih asså jag har en smula tråkigt...




NEEEEJ VI VILL INTE HA KATTER, SKULLE VA FETT ÄCKLIGT OCH VILL INTE UTSÄTTA DOM STACKARS DJUREN FÖR DET:)
SORRY HOMIE!

LA upp den här för att anton och jag skrev kattfångarn samtidigt.
Det är min granne, en liten kille som för ett antal år sedan sprang runt och jagade katter här på min "gård" där jag bor, han gjorde fällor i lekparkerna och vi skrattade gott åt det då. Lika mycket som nu när vi blev påminda om det igen.

NU ska jag duscha sen Fifa lite. Ikväll är det INTER - BARCA! kanske ska kolla...




Tog en bildjävel idag. Vissa är coola. Klippte mig igår. Ser ut som innan. Lite kortare. Aa ni som känner mig vet. Syns ju fan inte på bilden. Men men. HEJ! :)
Ha en trevlig dag.
1 vecka kvar till tattoo!









va é de för jäävle hitte på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0