Snöööööö igen. även om jag inte skriver något om det här. höh

Gick precis med i en grupp på facebook! "13 saker du tänker på när du är full"
Haha Och dom sakerna stämmer ganska bra ibland fan! Kanske inte riktigt alla.. Men dom flesta!

1. Jag är inte full, såklart jag kan dricka lite till!

2. Omg I'm so hot!

3. Jag kan dansa alla danser, let's try salsa!

4. DJ:n behöver mig och mina musiktips!

5. Jag sjunger skitbra och kan alla texter... perfekt!

6. Tequila? Vilken bra idé!

7. Jag ska bara vila lite...

8. Det är för tidigt att gå hem nu - vem fixar ett morgon-party?

9. Han/hon skulle älska ett snuskigt sms nu!

10. Det är inte långt, vi går!

11. Golvet ser skönt ut, jag ska lägga mig på det..

12. Vem som helst kommer bli skitkåt på mig om jag dansar som en porrstjärna.

13. Om jag inte får den där pizzabiten, så kommer jag dö....




Nu är jag nyss hemkommen från jobbet. Väntar på att mobilen ska laddas klart så att jag får lite musik bara, den dog förut på väg hem från jobbet.

Ehh aa. Ikväll är det hockey och True Blood på schemat! Tror Elin gör mig sällskap^^

fan har la inte mycket mer att säga. Kanske skriver mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0