The way you move ain't fair you know!



En bild...

Abbe, Anton. Dave och Phille var några av grabbarna som kom till anton igår.



Gårdagen började med att Anton ringde mig vid halv 12 och frågade om jag skulle med till lkpg en sväng och att vi skulle ta en pizza innan. Vi hann inte med pizzan utan tog 13:06 tåget och tog en fin frukost på Ming Palace lunch buffé, underbart gott! Träffade och snackade lite med antons syrra ett tag innan vi kom på att hockeyn började kl 4. Tog halv 4 tåget hem och kom in lagom i tid till anton. Hockeyn behöver vi ju inte prata om här, men det var väldigt nära att djurgården gjorde en fin vändning där! Men det höll inte ändra fram igår.

Det ramlade in lite grabbar under tiden och vi började sedan dricka lite vissa av oss. Tv-spelat var på som vanligt.
Det kom sedan ännu mer härliga människor, vi drog igång pipan och målade lite.



haha En vik gubbe. Fast det här var inte den snyggaste vi gjorde, men tänkte inte på att ta en bild på den. segt!


Nu ska jag klaga lite!

Efter ett tag kom det lite folk som inte direkt hade något med Anton att göra, inga som kände honom så fattar inte riktigt vad dom gjorde där. Det var ju inte direkt någon fest... Men dom bjöd in mer folk och anton var ju skysst och lät dom komma in, även om det kom folk som inte hade frågat om dom fick följa med in. När sedan en kille vart dålig och spydde ner handfatet i toan som då tyvärr inte går att spola ner spyan i så var det inte många av hans kompisar som han kom med som hjälpte honom. Hans kompisar drog hem allihopa och lämnade honom kvar. Vilket vätt man får ha i skallen om man gör så? Inte fan lämnar man sin kompis bara sådär. Inte heller när han iaf mår dåligt! Aee förstår mig inte på folk som inte beter sig som folk! Och inte ska anton behöva ta upp hans spya ur handfatet! Tur så var det andra killar som redan var där innan och som jag gillar väldigt skarpt som hjälpte till att städa upp inne på toaletten.


Men man får ju tacka Anton och alla andra trevliga människor som har en vip plats i mitt hjärta! Alltid kul med dom:)


Nu har jag icke så mycket mer att säga.
Hej!

Kommentarer
Postat av: carro fäldt

haha när du skulle förklara din blogg igår trodde jag namnet var RättVillig! fast på östgötska då..

tack för igår förresten!

2010-04-18 @ 19:21:52
URL: http://calorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0