Ack, Ack, Ack...

Var pigg imorse när jag vaknade av mig själv 20 min innan klockan skulle ringa. Dock fick jag ont i magen men det gick över innan jag kom till jobbet, skumt.. Men resten av dagen gick segt även om tiden bara flög fram och det kändes som man knappt kommit fram till jobbet innan man åkte hem. Fast det är väl skönt?:D Jo jag klagar ju inte.

Idag har jag tänkt en jävla massa på vad jag skulle vilja göra i sommar.
Dels måste vi bara åka utomlands. Det jag är mest sugen på är ju att ta en eurotrip typ, fixa nån / några minibussar och åka iväg ett helt jävla gäng och glida omkring i europa i några veckor.

Sen vill jag även på festivaler. Peace & Love står ju högst upp på listan, sen Putte i Parken, Metaltown, Sonisphere, Emmaboda.. Aa finns ju ett par stycken att välja på.

PL artister:
Wolfmother
Kent
A Day To Remember<3
Adept<3
Donkeyboy
Hardcore Superstar
Hästpojken<3
Markus Krunegård<3
Melissa Horn
Shout Out Louds
Ingenting
Andreas Grega<3
Avatar
Fibes! Oh Fibes!
Moto Boy
Name The Pet

Aaa förjävla bra band!<3

Men sen har man ju inte semester under hela sommaren heller så det gäller ju att planera ihop det lite.
Hoppas bara något händer!

Har också varit sjukt sugen på en ny "Kalmar resa" Dock denna gång kanske nån annan stans än Kalmar xD
Bara sticka iväg sådär över en helg.



Har en känsla av att sommaren 2010 kan bli en magisk sommar!

Med dom orden rundar jag av det här inlägget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0