Apple of my eye.

En fet lön vore inte det minsta fel just nu. Surfar runt på Asos och hittar sjukt mycket vår/sommar kläder som jag bara vill ha nu nu nu nu!

Fast när lönen kommer så blir det nog ändå inga kläder av det. Har lite annat skit man måste betala också så som balavgiften och grejs:P

Kl är kvart i 9. Ska snart gå och lägga mig tror jag. Sov 2 timmar förut efter jobbet och vill bara sova ut lite så man är lite pepp imorn på jobbet. Just nu är jag på Bjälbotullskolan i Skänninge och målar dörrkarmar. Inte lätt när småbarn springer runt och ska ut genom dörren där man sitter och sen kommer imot karmarna hela tiden. Aja som jag sagt hundra gånger tidigare, och kommer säga säkert lika många gånger till så bara flyger ju  dagarna fram. Slutet på februari redan!? 0o Aa kändes som nyår bara för någon vecka sen ungefär. När jag tänker efter så kommer jag ihåg dom 3 senaste nyåren som om dom vore igår allihopa.

Nu ska jag sluta babbla på om en massa ointressanta saker som säkert inte ens 10 pers kommer att läsa ändå så..

God Natt:)



Kommentarer
Postat av: frida schwenke

jag tycker du är intressant dennis :)

2010-02-23 @ 02:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0