äta bör man, annars dör man

Knäckebröd....

Knäckemacka.

en sån där knäckemacka med luftkuddar i skaaare va!

Nej nu har jag smällt i mig 5 st knäckemackor och det finns inget annat att äta här hemma. Gjorde nudlar till frukost! Vanliga nudlar så häller man i halva kryddpåsen när dom kokar sen halva efter, sen tar man lite riven ost på! MUMMA! Någon timma efter det hade mamma gjort kycklingsallad. ÄNNU MER MUMMA!:D Men det var ett tag sen så nu är jag sjukligt hungrig. Familjen är på ikea och äter korv... orättvist..

Hörde något om kebab sen.. kan bli kan bli!
Nu läskar jag upp mig själv här och blir ännu mer hungrig, så jag tar och rundar av det här inlägget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0