Ljudet av ett annat hjärta.

Uhh! Hörde en låt på radion igår och fick ruggigt med sommarkänslor!
Gyllene Tider! Vad annars liksom:D finns nog inget med mer sommarkänslor.. Låten var "Ljudet av ett annat hjärta"
Början av låten är ju bara så härlig:D Sommarkänslorna bara yrar omkring i kroppen och man känner lite värme i den annars -15 gradiga luften ute.

Hittat ännu en gammal goding som vart lite bortglömd i några år nu! Morsan gick och sjöng på en låt imorse så jag sprang till datorn och letade upp den på spotify och öste direkt.
"The Pinks - Helena och jag" hahaha hur underbar är inte den liksom:D

Pallar inte skriva om min dag. kan väl nämna att jag var med grabbarna + Becca och kollade på Avatar (igen) Asööömt mäktig är den:D

men aa.. Back to winter feelings igen då eller nåt. Jul och nyår är över, då kan väl bara sommaren komma? Okej, vintern är sjukt mysig men blir väl inte att åka några skidor i år så då kan vi väl skippa den och hoppa vidare till sommaren och alla fina planer vi har som ska hända då.

Satans i gatan jag har inte träffat min älskade Sibb carlsson än under 2010! Jag saknar dig baby<3 hihih:D



Aja. Back to reality!

D.E

Kommentarer
Postat av: amanda

du är elak!!!!!

2010-01-03 @ 01:47:59
URL: http://amandavardetinte.blogg.se/
Postat av: Dennis

sån är jag:D

2010-01-03 @ 02:14:33
URL: http://wetwillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0