She's ripping wings off of butterflies.

Vaknade halv 9 imorse och ringde till sandå direkt. Fick ju som sagt en provanställning i 3 månader.
Efter jag snackat men han där så tänkte jag att jag hade hela förmiddagen på mig att göra lite allt möjligt t.ex blogga om gårdagen, träna, gå en sväng, fixa mat, duscha och spela fifa.
Vad gjorde jag sen då. Jo jag satt här la in lite bilder på datorn, glömde bloggen, var lite halv seg på att träna, Sebbe ringde och hade inte tid att gå idag och jag orkade inte gå själv, sen tog jag en dusch. För det mesta så satt jag alltså bara här vid datorn. Så himla ovärt haha.



Gårdagens kvällsmat! Haha
Frida kom ju med en tårta till mig och Sebbe. Hur awesome var inte det liksom?!?!:D
Så vi började smaska men orkade inte ens halva, så nu väntar jag på att han ska ringa så vi kan fortsätta att bättra på våra fina magar med lite extra godsaker.



Sebbe köpte sig en skjorta igår som passar bra till hans pjamasbrallor haha






Så här blev resultatet av vårat sena besök i hogstad.
Efter tårtan åkte vi runt lite i Romeo (min bil) och visste inte vad vi skulle hitta på. Vart något stopp på donken där vi beslöt oss för att åka till Karin en sväng, Hon öppnade glatt dörren kl halv 11 och sedan så var hon igång och lockade Sebbes hår!
Aa ni ser ju själva resultatet. Riktigt fint om jag får säga mitt:)



En egobild klarar ni väl av iaf?:)

Men vi säger så för den här gången.. Hej!



dEkman

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjuhuu På den här sidan hittade jag det ;D http://www.dagenshoroskop.nu/

2010-01-15 @ 19:32:03
URL: http://hhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0