She's scared, She's a star, Across the nightime sky





Jobbat i två dagar nu. Det har varit väldigt slappt än så länge, bara åkt bil typ känns det som haha
Idag kom vi dock till världens inröktaste lägenhet.
Allt! Och då menar jag ALLT var precis gult! taken, väggarna, dörrar, fönster, skåpsluckor och garderober. Även inne i skåpen! Så idag har vi tvättat av det lite, då vart det lite renare men måste måla det först med isoleringsfärg sen grunda och färdigstryka. Så blir mycket mer jobb med lägenheten.

Nu väntar jag på att sebbe ska ringa. Får se när det blir, förhoppningsvis snart!:)

Och min hand gör fortfarande ont emellanåt. Det var exakt en månad sedan jag dansade lite för vilt och slog i den... Inte bra. Inte bra.. Måste ju ha nån jävla spricka eller nåt skit. Aja, tänk posetivt! :)



äsch då. Jo ni vet ju vem som skriver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0