Sweet Disposition!

Nu vart jag ledsen!!! :(


Beställde ju två tischor för 2 veckor sedan, inte fått dom än. Så nu gick jag in på mailen så hade jag fått ett mail om att den ena tröjan var slut, och dom hade inte hunnit ta bort varan från sidan innan jag beställde den. Så antingen fick jag välja en annan tröja eller pengarna tillbaka.



Ingen Lil Wayne till mig:(

Beställde istället



Denna där!

Aja hoppas dom kommer snart då!

IGÅR VINNST TILL DIF!!!! 4-0 shalla lalala laala la alalalallaaaaa.





Så jävla störtskön snubbe asså!
Lägg märket till luvan som han drar åt mer och mer!

hihi

Ska träna nu. Tjarrå


Kommentarer
Postat av: Jesper

vad heter sidan som du beställde ifrån ;) ?

2010-03-23 @ 17:37:25
Postat av: Dennis

Black Book! Men Lil Wayne finns inte kvar!

2010-03-23 @ 18:23:43
URL: http://wetwillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0