aa men visst

Aha ja!

ASåååsååsåå    SÅS SKARE VA!

jag vet inte mycket. eller fan. Jag vet inte vad jag ska skriva menar jag nog.

Känner mig lite trötter! Men ska snart med Antonios ner till staden för han ska köpa lite beer tills imorn tror jag.

HELG ÄRE JU NU!
Fett skönt att komma hem. Slappt idag på kursen i nkpg, hittade mig en liten sakkosäck från lekrummet på scandichotellet så jag lade mig på golvet med den som kudde när vi kollade på film. Sköönt



Gick med i en grupp på FB.

"Aik innan säsongen: "Kom och ta oss" Så gjorde alla det ;PpPPpPPp"


Hahahhahah STÖRTSKÖN! GO DJURGÅRDEN<3

Försöker dra ihop grabbarna för lite bowling ikväll. Får se vart det slutar. Blir nog lugnt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0