Fin fin helg sörrö

Väntar nu på att Sebbe ska bli klar så ska vi ut och glida i solskenet! Anton och Mika hänger nog också med har fåglarna viskat i mitt öra.

Helgen som jag inte skrivit något om än var ganska fin och lugn eller aa haha kanske inte fredagen fast jo på sätt och vis.

Vi var ju hemma hos Abbe i fredag på valborg. Vi var ett gäng grabbar och vi grillade lite gött och chillade, det kom lite mer folk, en blandning av killar och tjejer. En var ganska pepp då. Men efter ett tag regnade det in tjejer som jag inte har en aning om vilka dom var. Såg ut att va cirkus 3 år yngre än mig så jag yrade mest omkring och vart sjukt opepp. Så jag och Sebbe drog oss hemmåt eller aa mot staden.

Abbe bor ju ute på landet så det tog ungefär en och en halv timma att komma till stan. Och jag kan fan lova att Sebbe inte var tyst en ända sekund XD Sjukt skön vad han babblade om allt möjligt fan. Kommer inte ihåg något speciellt precis men aa.

Bilder från i fredags finns på Facebook. Kolla där om ni är intresserade, hinner inte lägga upp några nu.

Lördagen var bara tid för att slappa. Låg hemma i soffan, varvade med lite film, musik och fifa. Sehr schöön.
Elin kom till mig och stannade över natten^^

Idag har jag vart på balträning, gick bra idag och jag känner mig lite säkrare iaf. Bara 3 veckor kvar nu, börjar ju bli lite nervös.





Tummen upp!

Haha gravidmagen? 0o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0