Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären

Oj oj ojoj ojo ojojoj..

Missat några dagar nu. Har ju vart i Norrköping varje dag på kurs om vårat kollektivavtal och en massa grejsimojs, sen hem direkt och däckat och sovit i 2 timmar. vaknat runt 19:00 då är man seg som fan sen träffat folk så har inte hunnit blogga. Men idag så!

Denna dag har varit ganska konstig. Vaknade imorse och mamma och pappa hade tagit in Tussen (våran kanin, men jag kallar honom för Actionman). Han kunde inte stå upp verkade det som och att vi trodde det var någon som hade vart inne hos han i natt och jagat han typ. Han har ett litet inhängnat område på våran baksida där han kan springa runt. Aja inget mer med det då jag skulle iväg till Nkpg för kursen då. Väl på vägen in där så åkte vi om en bil dom hade punka på ena bakdäcket och vi tutade och pekade men han nickade att han visste det, men ändå fortsatte han att köra och var snart nere på fälgen och körde.

Dagen gick lugnt med någon gubbe som pratade om ergonomi. Visst var det intressant det han sa, men shit vad munnen gick på han...
Väl när vi skulle hem åkte vi bakom en bil och vipps så åkte hans motorhuv upp och smällde in i rutan!
Skapligt läskigt men han vejade av till kanten av vägen och jag tror det gick bra.
Fick strax därefter ett sms av lillebror som frågade om jag skulle med och begrava Tussen så tydligen hade han dött idag:(

Så har typ döden varit efter mig idag eller? x)


R.I.P
Tussen och en liten igelkottunge förra sommaren.





Kommentarer
Postat av: sofia

naaw RIP lilla lurvbollen :( fan han kan ju inte ha blivit gammal?

2010-05-06 @ 20:33:30
URL: http://soofai.blogg.se/
Postat av: Dennis

nae ungefär 3,5 år eller något liknande

2010-05-06 @ 22:19:20
URL: http://wetwillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0