I'd rather be with you...




Heheh...



Pistonhead Summer Brew = Två tummar upp!



FREDAG: Vi hade ju planerat lite skoj för Jerrie. Paintball stod på schemat. Vi fick ihop 12 pöjks och delade upp oss i två lag. Körde i 1,5 timmar vilken var ruskigt roligt! Gämna lag. Frallan var kungen på att ta flaggan och Jerrie blev sönderskjuten! Awesome! Dock vart det ingen överraskning direkt för att vissa hade råkat försäga sig lite;) Nämner inga namn frallan, phille, abbe och aaa om det nu var någon mer;)

Vi drog Napoli efter vi fixat oss lite och sedan vidare upp till Abbe för lite chill-drickar-party kväll eller vad man nu kan kalla det. Det kom några flickor, så det vart inte riktigt korfest som det var räknat. Anton och jag ägde sönder Annie och Johanna på tecknet! Ingen kan fan slå oss asså! Dock så kunde dom på något vänster lista ut vårat tecken:O Duktigt(Y)
Vart ganska skaplig hemgång, Äckeldimma ute bara och mobilen dog så hade ingen musik på vägen hem! Det hjälpte inte heller att Sofia berättat en jävla spökhistoria innan x) Kul då när man ser typ 20 meter framför sig och går i skogen!

LÖRDAG: Konfirmation i motala halv 11... KUL! not. Kusinen konfirmerade sig. Efter kyrkan åkte vi hem till dom en sväng och då stekte solen på rejält. Vart bara trött och eländig av solen så sen när jag väl kom hem vart det Vänner rästen av kvällen. Underbart bra är det:)

SÖNDAG: Idag har jag bara varit på balträning. Det börjar bli nervöst nu. Två genrep kvar sen på lördag är det dags! Så vi alla har kämpat i flera månader nu med att danserna ska sitta. Kommer bli skönt när det är över då man äntligen ska få sova lite på söndagar igen;)
Ikväll ska jag träffa Elin en sväng var det tänkt. Och så vankas det jobb för morgondagen... Aaa.. Min helg det.







... Say you want the same thing too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0