Yeah, bitch I'ma pick the world up, And I'ma drop it on your fuckin' head.

Aa det här med blogg går lite segt nu.. Men det kanske betyder att jag har ett liv:D WOOOHO!
Hahah fuck you all alla live lösa people. Fin svengelska...
Ne men serriöst. Jag har fan itne tid att sitta vid denna burk längre, eller när jag är hemma blir det antingen fifa eller att glo vänner som jag är lite besatt av för tillfället. KUWL ÄRE.

TO DAY IS GONNA ME AWESOME! ÜBER AWESOME!

Men fasiken för regnet, Vi har planerat en liten grej för Jerrie som fyllde år i tisdags, Och det är utomhus... Får hoppas regnet försvinner. Efter våran mojigrej för honom så blir det väl lite fest och käk hemma hos Albin. Ofta jag skriver Albin, ABBE!

Igår så chilla jag, stört mycket. Kom hem kl 11 från Elin, duscha, fix, käk. Drog till Sebbe, vi drog till city gross. Köpte 12 pack med cola vanilla:D MUMS! Drog till öb, körde kurragömma, provade militärkläder, (ÅHH JAG HAR BILD!! Men orkar inte lägga upp nu, hinner inte.) köpte kexchoklad ehh aa.. Drog till sebbe igen och såg på VÄNNER:D

Abbe ringde, han ville ha sällskap för han var lite halft barnvakt åt sin lillebror som hade fest yoooo!
Vi körde fifa. Där har vi det! VÄNNER OCH FIFA, mina två saker jag är beroende av just nu..

Fan vilken text det blir.

Vi drog till Glenn, som också hade fest. Just det, vi hämtade Anton innan med. Glenn = Ahlgren. Det var kul fan, jag var nykter, but who can tell that? Inte nån igår iaf. Öste doktor Kosmos i bastun och aa softa.

Jao.. Nu kom regnet igen.. bajs... nu ska jag äta frukost... Hej...


Och förihelvete vad ni är sämst på att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

Sjukt bra ja!! :D



Jag vill se bilden hahaahh! :D:D

2010-05-16 @ 15:36:12
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0