Otursdag!

Är så förbaskat sur på gårdagen!

Allt började skitbra och jag var as pepp på morgonen. Men efter frukosten på jobbet kl 9 så började jag bli helt varm om huvudet och jag kunde senare inte äta nån lunch. Mådde riktigt illa och spydde senare. Pappa kom och hämtade mig tidigare från jobbet  och jag spydde sedan 2 gånger till under gårdagen.
Det jag är mest besviken på är att jag var ju så pepp på att åka och klippa mig! hade ju väntat några veckor och så blir man sjuk precis på den dagen!!!!!!!!!! GAH! :@ Så var bara att omboka tiden och nu får jag vänta 2 veckor till... Varför var jag tvungen att bli sjuk just den dagen?
Så hela gårdagen gick åt att ligga i sängen. Idag har jag bara en jävla huvudvärk och är lite yr.
Ska försöka äta något snart också. Inte käkat på över 24 timmar, har ju bara spytt ut det.

Hoppas ni andra mår bättre!:)

D.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0