Prinskorvar FTW! ge mig en nu vafan då anton jävel:D

ASas¨s¨s¨ååå shit du vet sånt där fylle inlägg nu på bloggen:D:D
Träffade några fans på festen igad! skriv ett "HEEEJ" om du kollar in våran blogg annars så äru en bajs:D (jävla kiss och bajs humor) så jävla sämst ameeen aaså fan SÄGER BARA MJÖLK! nu skriver anton på msn. måste svara:D BRB!


AA så tillbaka.. nee fan nu skriver han igen. men nu jävlar! får man svära här?
asså fan vad jag säger asså... vad gör jag vid datorn.. borde sova. men nu ska få höra på AWESOME kväll.  men var är sebbe? tror jag ska gå en sväng till han nu.. ses snart!



nu har jag vart hos sebbe! neeeeeeeeee vad lättlurade ni är:D  Lars olof! han är la hemma...  MEn just! vi var hos phille ute på vischan! (ne nu måste jag lyssna på dan bäckman - berömd blå kappa) amen aa vi kom till phille runt 2 eller nåt. öste lite med pojkarna! sen mat och grejs... sen kom det folk! OJOJOJ! kul:D
har hört att du snickrar på ett torp, ute på vischan! du har det knapert nu, hoppas du inte hamnar på sniskan!
men aa ringde taxi i en sån där 3 timmar men nepp. fan inte ville dom hämta mig:( eller becca då som ringde hihihi
men vi kom hem ändå.! jag Anton ( inte anton utan anton) ch amanda gick sen kom Jonna och hämta oss! über bra fan:D  men mycket dans, dans och dans blev det ikväll. en del bilder. kommer kanske upp imorn om ni har tur:D


men jag vet inte vad jag ska säga mer.
kan väl berätta om mig själv.. asså jag heter dennis! durå?
vem är du? jag hetere dennis......  haha palla jävla spammare jag är och skriver samma igen:D:D  Aa alla jävla dog på sms nu med! sämst är ni! nee då! bäst kanske:D men anton skriver för fullt på msn måste kanske svara igen. det här blir ett långt inlägg på bloggen. det är nog farligt att blogga full! gör inte om det! BRÅKA INTE! det gör aldrig jag och sebbe! bäst äre!


-                  Anton säger:
haha
aa
FAN VAD HUNGRIG JAG ÄR
* D. Ekman. säger:
KEBAB!
eller gröt?.,.............
-                  Anton säger:
är de öppet lr?
* D. Ekman. säger:
gröten?
det beror på om man skärt ett snitt i den


shit msn asså!


hoppas ni läser det här. jag vet inte vad jag ska skriva mer? vad? va? va+ v+as+a+ va?

borde kanske sluta nu men vill inte. vad har ni gjort idag/kväll/natt? haft kul?

Det har jag fast lite nåt? jag vet inte. folk verkade lite nere ibland. inte jag dock. var fan typ älds på festen. kewl asss! (stavas älds så? gammlast!!!!!!!!) aa kör på det

Fan godnatt:) PUSS


D.E

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahaha bästa inlägget i bloggen

2010-01-01 @ 13:48:42
URL: http://amandavardetinte.blogg.se/
Postat av: Sanne

"HEEEJ"

sådär nu är jag ingen bajs längre, haha vilket inlägg!

2010-01-01 @ 16:31:08
URL: http://sannneeandersson.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hahah så jävla najs då:D nee nu är du ingen bajs!:D men alla andra är:O

2010-01-02 @ 16:05:43
URL: http://wetwillie.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah, jag blev stressad när jag läste detta :D tack till jonna som räddade våra dyrbara liv.

2010-01-03 @ 17:39:53
URL: http://amandacarlsoon.blogg.se/
Postat av: hanna

hahhahaha bästa bloggen !

2010-01-03 @ 18:37:53
URL: http://andersssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0