Vita non est vivere sed valere vita est.*

Idag vart det en rätt tidig morgon (imorn blir ännu tidigare)
Gick upp halv 7 för att sedan vid 9 infinna mig i Linköping för att i en smockad liten idrottshall lära mig dansa wienervals. Riktigt kul måste jag säga att det var, längtar faktiskt till nästa lektion haha!
Vad har hänt med mig, förr hatade jag att dansa, hade inte ens i tanken att dansa bal. Men men, det kommer bli riktigt kul tror jag allt!

Tog mig en sväng till Åtvidaberg efter dansen för att cheka ett litet jobb. Blir brabra.
Ikväll blir det att ta en dusch, sen sängen för att kolla film och äta godis!:D blir även en Root Beer sen kan jag somna lugnt.

Upp kvart över 5 imorn!!!!!!!!! KVART ÖVER FUCKING FEEEEM! oerhört verkligen okul ska det bli. Men lite roligare sen att jobba:)



Så där ser våran statestik ut just nu... Varför då?!:O
Så otroligt ovärt att folk inte läser. Gör lite reklam åt oss vettja:D
Hjälp två små pojkar i nöd och länka vidare bloggen till era kompisar;)






Bara så att alla vet så har jag hört rykten om att dom här ska säljas på H&M...
Och bara så att alla vet igen så har jag tänkt och köpa dom!:D





D.E

*Att leva är mer än att bara hålla sig vid liv.

Kommentarer
Postat av: Amanda

är inte tröjorna från black book :O? eller är ja sämst

2010-01-17 @ 22:18:21
URL: http://amandavardetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0