HEEY HO!

hej och hå min tröja jag köpte idag är randigt blå!

Aa cool jag är som kan rimma tänker ni nå då antar jag! Jag fick faktiskt MVG på att rimma i 6års.. Det ni!

KAN NI RIMMA PÅ TALLRIK SÅ ÄR NI LIKA COOLA SOM MIG! Skriver svaret nästa inlägg;)

Fast jag köpte mig faktiskt en tröja idag tiihi.



Från Kappahl 300 riksdaler! XL for the win:) Värt? F1 värt må jag säga.

Jobbade till 2 idag! sehr skönt. Sen hem, ner på stan med el sibbelinioh. Tog oss i kragen och gick och solade också. Niggah please! Kan ni säga till mig nu:) ÖS!

FULL EFFEKT!

Aee vad jag flummar lite nu. Ska kråla mig till badrummet för att ta en shower! Aa jag ska kråla! inte gå:)



Drar till das sebastian a bit lateaah. Sara will be there 2. Så Über grym jag är med förkortningar med. Mi måste bara tycka jag är tuffast i stan va?

Ne men nu räcker det. Jag tycker faktiskt inte jag är så tuff:)

Tjillevippen


Kommentarer
Postat av: Elin

Sikken snygg tröja du! :)

2010-03-16 @ 18:33:22
URL: http://ellieyuliett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0