Let's go surfing!

hmm hmm hmm...

Kom hem från jobbet runt 4 tiden. mötte pappa på parkeringen som sa att jag fått en lapp om att jag har ett paket att hämta ut. Beställde ju 2 t-shirtar i måndags. Vart helt uppspelt och sprang in typ för att byta om sen sticka snabbt som ögat till ica för att hämta ut det. Fick det och såg att det var ett lite större kuvert typ och bara tänkte "hur fan ska två tröjor få plats här" gick ut till bilen och öpnnade det då vart jag bara så sur... Var nån jävla pärm typ med massa papper från swedbank! Gaaah tänkte jag och körde rally hem igen.

Idag har det bara varit slappar dag. Fifa, fifa och fifa har den bestått av. Sen en snabb dusch och så ska jag snart kolla på The Vampire Diaries! Blir fijnt

Funderar som fasiken på tattoo just nu. Vill skriva "Non è mai inferiore a nessuno" (Aldrig underlägsen någon) över bröstet. Men tror det kan bli för långt.
"Love is my weapon" är ett annat förslag. Vill gärna ha det på Italienska så isånnafall "l'amore è la mia arma"

Snälla säg vad tycker ni?
skulle det bli snyggt?

Ni kommenterar för dåligt alla ca 20 pers som kollar bloggen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0