NUMMER FUCKING 1!!!

Okej! Då var det dags...

Nummer 1 som dom flesta väntat och tjatat om ett tag nu;)

Gjorde ju en lista på dom snyggaste kända kvinnorna. Och nu äntligen så är det dags för nummer 1.
Jag vet att det redan är många som vet vem det är men men



En liten video med henne.

Miranda Kerr!!

That's my number one!
Hon är ju som många vet en Victoria's Secret model och usch så vacker hon är asså.
Hon har vart och kommer nog alltid vara min favorit sen 2006 tills aa alltid sa jag ju nyss haha.











DAMN GIRL!


Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

HELT ÄRLIGT JAG MÅSTE VARA VÄRLDENS MEST TRÖGA MÄNNISKA!

jag hade verkligen ingen aning om vem nr 1 var.. ändå har du haft henne som v-bild på msn och du säger att hon är döösnygg och åhh vad obvious de var!!!!

2010-03-30 @ 19:06:01
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

men måste hålla med ändå! :D

2010-03-30 @ 19:06:14
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0