Underbara onsdag!

Idag är det onsdag! eller fan vänta nu!  .... ja det är det:) jäkla koll haha

Kom för en dryga timme sen hem ifrån Linköping. Drog dit en sväng med Anton, Abbe, Frallan och Dave. Vi kollade presenter, käkade buffé på chilli och skrattade sjuuuukt mycket!
Även jag shoppade lite igen för ovanlighetens skull...



Kalsonger kan man ju aldrig få för många av?
Från HM. 120 kr tror jag.



En vår/sommarjacka 999 kr på carlings!

Asså jag har blivit modebloggare tydligen!
Slappt då...



Fick hem mina tröjor igår med. Här är en bild på den ena.
hihi



Slappa killar inne bland damunderkläderna på lindex ?:S




Förövrigt kommer helgen bli sjukt underbart AWESOME!
Imorn blir det hockey med Andersson och Anton. Lhc mot MESTA MÄSTARNA DJURGÅRDEN!
Uhh så fint. Kanske dricka lite till matchen, efter det kommer min pingla och gör min natt underbar.
Fredag är det fix fix fix som gäller sen på kvällen smäller det med fest taggad uti hårtopparna är jag.
Efter det vaknar vi och direkt på en återställare har jag planerat. Lördag är det ANTONS DAG! Grabben blir 20 år.
GRATTIS TILL HAN. Vi hänger hos Anton under kvällen med lite fest. Får se vilka som kommer, efter det utgång!

Låter helt underbart om du frågar mig:)


Lyssnar nu på MGMT's nya album "Congratulations"
Jag älskar dom. Men vet inte riktigt om många andra gör det. Det är ju lite speciall musik.

Men nu ska jag logga ut. Vi hörs. kanske inte imorn dock. Fredag förmodligen!
Take Care!


Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

HAHAHAAHHA! älskar att ni var på damunderkläderna! Det är ju där jag brukar hänga ju! :D

2010-04-01 @ 19:36:19
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0