I have to break down on the corners of the world.

Helgen har vart bra som fan trots en ovärd tripp till sthlm. Nevars men resultatet på matchen blev väl inte som man hade hoppats på.

I fredags så var vi ju hos Anton, 13 grabbar. Dock var det inte så långvarigt. Hängde med Phille, Herman, Gutte och Jerrie på en trip till skogen:S Nånstans iaf kom vi. Till en fest med lite för liten medelålder och jag höjde den rejält? haha men jag och Jerrie hade kul iaf. Lurade folk att jag var lagd åt det andra hållet (homo asså) och ingen visste mitt namn och ingen sa något så det var många undrande tankar över denna mystiska killen som ni andra känner som Dennis.

Några bilder vill ni kanske se..

jävla segt det går då att ladda upp.


Värden för killkvällen. Anton.


1. Hästen var min att dricka ur ikväll. 2 Phille hade vart och solat 20 minuter och blev så röd?!?!? :O



1. Yo Frallan what up? Som phille skulle sagt. 2. Phille och jag.



Söta pojkar allihopa!



Den där mystiska killen!! :O Uhh jag fick en stor bild... Ego, jag vet.



Fest ute på vischan!



Lördag var det hockey som stod på schemat.
Hängde med Andersson + två till lkpgs pågar till Sthlm för Djurgården - Brynäs.

Allt började bra, fint som fan med sol ute och varmt i luften Våren fanns i sthlm.
Vi intog hovet och alla (då menar jag hela hovet) fick en röd tischa. Klacken var galen, sjukt med flaggor och vi hade också med oss två st som Andersson har sytt själv.

Själva matchen kunde vart bättre. utvisningar förstörde för dif och matchen slutade 1-2 till brynäs efter förlängning.


Klacken.



1000 flaggor var temat för kvällen.



Jag ringade in mig själv, men det vill visst inte va med här...



Lite flaggor.



Bild som jag tog. Vart inga vidare från mig direkt.


Idag var det balträning i tanken. Men hatar näsblods attackerna som jag börjat få. Det vill aldrig sluta, och det är inte lite som kommer heller. Så missade tåget och sen fanns det inte heller nån chans att hinna med om jag skulle åkt bil, så lademig senare och sov lite som det blivit alldeles för lite av på dom senaste veckorna. Känner ibland att jag skulle behöva gå i ide.

Nu väntar jag på att Sebbe ska bli klar så ska vi hitta på något med Anton och Gisela. Blir väl en film och flöt^^

Men vi hörs så länge, Hej!



ps. Lovar att lägga upp nummer 1 i veckan! Kanske imorn:O ds.

ps 2.






Maskinen och Lovely lovely Kooks! ds.

Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

film och flöööööt <3

2010-03-22 @ 15:46:06
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0