Grattis Jesus!

Är det idag guds son fyller? eller imorn? Aja spelar inte nån större roll för mig. Känns som om det har vart en lång dag idag. Är iaf rätt så seg i huvudet för tillfället. Men vi kör på kyrkan ikväll haha, midnattsmässa ju!

Har äntligen fått en ny mobil. Nya Ericsson Satio. Verkar lite krånglig nu, men man lär sig väl som med allt annat:)

Dagens julklapp måste ju ändå vara en burk med bullens pilsnerkorv som jag fick av lillebror:D
Han frågade för någon vecka sedan vad jag önskade mig och det som kom upp i huvudet var ikeakorv haha. Så jag sa det och aa titt så fick jag ett par korvar!



Var i Motala idag hos släkten på pappas sida idag. Fin julmat och sedan Kalle Anka! Hackspätten är ju bara för skön, men frågan är ju varför har han tröja men inte dom andra vilda fåglarna?:S
Imorgon blir det att fira jul hos mormor och morfar.




Djungelboken är ju bäst! :D

Pling Plong! (varför säger jag pling plong? sä jävla lamt!)

D.E

Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

GOD JUL PÅ DIG MED!! :D

2009-12-25 @ 19:08:09
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Gisela Axelsson

Haha! Eller hur! :D

2009-12-25 @ 19:08:38
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0