Tjoo,har inget hår på ryggen

Tjena..Jag (Sibben) har ju inte riktigt vara spec serriös på bloggen, den biten har Barbie (Dennis) tagit hand om!
Men iaf tänkte att jag kanske kan vara lite smått serriös idag..
Julhelgen har la varit trevlig..i fredags hände nästan ingenting förens kvällen då jag & Barbie stack till Anton & lana lite med våra mobiler, senare som ni säkert redan vet var vi i lejonbacken & skotta lite snö & sen stack jag & Barbie hem till Sofia! Trevligt (Y)

Lördagen spendera jag hemma med Far & syskon, käka lite gott & flöta framför tv & lira Castlevania ! ! !

Idag (Söndag) ska jag städa & tvätta kläder & bajs men senare ikväll blir det nog Avatar på Bio..Awesome, ser jag fan fram emot..hoppas det blir så nu bara!

Jag har också kommit på att jag inte har något hår på rygen.. aja ByeBye

//Sibben

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hahahhah satans backhair asssss! du får ta lite pubishår och limma fast på ryggen:)

2009-12-27 @ 15:51:06
URL: http://twitter.com/Ekman9008
Postat av: Sibben

Hahaha aa jag får ta & göra det! x)

2009-12-27 @ 15:57:41
URL: http://twitter.com/Siibben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0