Working for the weekend!

Fest igår! Sofia, Cissi och Martin hade 18 års kalas hihi.

Riktigt jävla (förlåt gud för att jag svär, det har mamma sagt att man inte får göra. Men kände att det var läge att dra till med ett kraftfullt ord) kul var det!
Började själv med för förfest hemme vid 5 innan jag drog till Anton på förfest dit grabbarna kom. Drog till skogssjön där festen var vid halv 10. Trevligt folk som var där och jag kan väl bara säga att dagens kommentar är väl iaf "är det någon som har en pulka". Tjatade kanske lite mycket om det, men jag fick ju iaf en plastpåse och åkte några meter innan jag rullade vidare i snön haha.
Vart väldigt mycket dans också. Kom hem runt 4 någongång och letade direkt upp min pukkåd till mobilen. Den hade på något konstigt sätt stängt av sig och när jag skulle slå in min pinkåd så ville den inte:S Aja nu funkar den iaf.
Helt värd kväll igår! tack för den:)

Idag mår man ju som förtjänat. Mår illa och kan knappt äta något. Har också bandage på höger handled efter lite för hårt dansande igår haha. Riktigt trixigt idag att platta håret hahah

Men ha't gött nu ni era mumintroll!
Pling Plong /Sixten Blixten (Dennis asså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0