Helgen då?!

I helgen var det softarkalas.

Fredagen bjöd på vattenpipa @ Sebbes far med Sofia och Amanda. Sebbe med såklart!
Det var riktigt mysigt. Sommarkänslor! Kunde vart lite varmare då det blev kallt rätt snabbt när solen gått ner.
Vi rökte och drack.
En del dansade lite också!


Med en påse på huvudet!
Ni kan va lugna. Jag hade gjort hål så jag kunde andas hiih

Vi tog några besök för mycket på konsum också sen så drog vi till Newport. Faktiskt första gången jag går "ut" i mjölby. hahah Om man nu kan kalla det UT. Men det var trevligt där iaf. Mötte Adrian och Daniel som vi sedan hängde med hem på lite eftefest eller vad man ska kalla det.
Vi bongade 3,5er och det funkade faktiskt som en liten åteställare.



Sebbe!



Trollar!:O haha

Drog hem runt 4 snåret. Skapligt segt på lördagmorgonen då jag bestämde mig för att gå upp skapligt tidigt. Det blev först en sväng på stan då med Anton, Jerrie och Sebbe. Anton handlade förnödenheter till denna kväll som även skulle bjudas på lite dricka och pipa.

Denna gång var vi hos Anton. Dom vanliga grabbarna var med och Sofia och Lisa. Vissa kom och gick lite då och då, några spelade tv spel och vi andra söp (Jag, Sofia och Anton haha)



Becca, Amanda och Clara kom också!

Vissa tog en nap och somnade. Andra drog så jag gick runt där ett tag själv och chilla lite för mig själv haha. Hörde någon skricka mitt namn precis när jag skulle dra. Då hade sofia vaknat och vi gick till Newport även denna kväll där Lisa och lite grabbar höll hus. Vi hann inte vara där länge innan vi begav oss till Anton igen där jag skulle äta knäckebröd med chokladsås på! Mums. Vi gick efter några min igen och jag var hemma runt 2 denna kväll. Skapligt tidigt för att vara mig:D

Upp kl 8 på söndagen för balträning. Tog solglajjerna med mig på tåget och det gjorde jag rätt i. Efter balträningen var det strålande sol. Gick hem och somnade ute på altanen. über awesome!
Elin kom senare under kvällen vilket var mys som vanligt!



Glömde säga att Jag, Becca, Amanda och Clara började käka på antons 20års tårta som han fick en vecka innan. Grädden såg ganska äcklig ut så vi försökte bara äta själva kladdkakan i botten. Gott!


Kommentarer
Postat av: sofia

bra målarjävel:D

2010-04-12 @ 18:22:06
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0