ÖH!

Asså vet inte vad jag ska skriva. Helgen va ju ganska så kanon ändå.
Fredagen bjöd på festligheter @ Mig typ. I lokalen för att va exakt. Mycket trevligt folk och drickan vart fan för mycket tror jag:S Kanske kommer lite bilder senare. Finns ju annars på Facebook och antar att dom som läser här redan har sett dom.

Lördagen vaknade man upp och mådde skapligt wierd. En blandning mellan att fortfarande vara full, huvudvärk och illamående. Drog iväg till Anton vid 10 och han mådde precis likadant, ingen jävla aning om vad fan om någon gjort något med våran dricka kvällen innan. Vi tog sedan tåget till lkpg där Andersson hämtade upp oss. Vi hämtade upp två pajsare till sen bar det av mot Sthlm för Dif - Hvsjutersnätt. Hah lol!

Lyckades få i mig en av dom godaste kycklingsalladerna som jag smakat, den är från teddys smörgåsar i lkpg.
Vi chillade biffen och gled upp i det fina vädret till huvudstaden. Rejsade även med ett gäng brudar haha, störtkul (Y)
Synd bara att dom svängde av nånstans. Väl inne i sthlm hamnade vi i en bilkö, iiintee kuuuuul. Hämdate biljetterna in till hovet som nästan redan var knökat. Fick oss en plats i klacken och vi öste då trycket där var ENOOOOOORMT!

Fett kul var det. Dif tog ledningen med 1-0 i andra perioden men hv kvitterade snabbt. Hv gjorde sedan 2-1 i början av tredje tror jag det var. Klacken var helt galen. (på ett bra sätt) Vi sjöng så in i helvete och hela hovet klappade och sjöng med oss. Dif gjorde 2-2 och allt exploderade!

Matchen gick till förlängning där hela hockeysäsongen tog slut efter några min. DIF hade ett anfall och fick ett skott i ribban och sedan i stolpen men dom gick ut.
Anfallet senare hade HV ett skott i stolpen som tyvärr gick in. Det hänger på marginaler asså...
Visst vart vi i publiken lite besvikna men vi fortsatte att sjunga och peppa våra hjältar som ändå har gjort en sjuk jävla säsong att sluta på en andra plats i serien och sedan klå upp både Brynäs och LHC i kvart- och semifinal. Då igentligen dom flesta experter inte ens trodde Djurgården skulle klara sig till slutspel.





Film från efter matchens slut då vi hyllar vårat lag!

För vi är Djurgårdens if, För vi är Djurgårdens if, För vi är Djurgårdens if, Vi älskar er ändå!
Sjukt mäktigt och en jävla känsla man fick där i slutet. Kändes verkligen inte som vi förlorat.

Söndag vart en slappdag. Var bara hemma så inte mycket att skriva om där inte.



Idag måndag har det varit jobb på g. Slutade 14 men fick vänta på pappa en timme. Chillade lite och läste aftonbladet.
Kom hem och åkte för att sola lite, tog därefter en springtur, skönt det!

Gör inte mycket nu. Ska strax fixa mig, väntar på att Elin ska komma hem så ska jag nog dra mig till henne:)



SÖÖÖÖÖT?????? :)))))<<<<3<3<3<3<33333333333333333333 VA?:D SVARA ÄRLIGT JA ELLER NEJ!!! JA, NEJ, JA, NEJ, JA, NEJ, JA, NEJ, JA, NEJ?????????????:D:D:D:D:D<<3<33<3<3<3<3<3


Blev min myttse på idag för bad hairday shalalala.




Btw! Ska man skaffa en ny blogg? eller kanske rentutav sluta?

Kommentarer
Postat av: sofe

klart du inte ska sluta!

2010-04-26 @ 20:17:44
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0