Så får du mig ändå.

Jobbat idag för ovanlighetens skull. hah aa lite ironisk där. Kul va?:)
Inget speciellt har hänt direkt så skiter i att skriva mer om det.

Kom hem för lite mer än 1 timme sen. skulle ut och springa med Anton och Sofia idag men vi sket i det, tar det en annan dag istället. Men ska ändå fixa mig snart, ska ner till gusto sen för att fika med Sara, Sebbe, Anton och kanske Linn? aa blir trevligt iaf:) Åker nog efter det direkt till Elin en sväng :)

Kul. Min dag kan sammanfattas i 5 rader!!!!!!!! WOHO

Ne men den är inte slut än:)



Oj oj oj. fixade om frillan lite igår, Så vaknade så här! rätt slappt att inte behöva fixa håret på morgonen haha.


BTW! Emil Jensen - Så får du mig ändå!


Så jäkla fin!:)
Han var på morgonpasset i P3 imorse. Lyssna och njut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0