SIIIIIIIIMBA!

Har fett med lust att se lejonkungen. Tyvärr så har jag ingen VHS på mitt rum så skiter i det, sen kommer jag säkert tröttna efter ett tag. Brukar ju va så, man är as pepp på att se nån gammal goding sen bara så somnar man....

Idag vaknade jag upp med feber. Aj aj aj. Satans skit. så blir hemma två dagar nu. Det är inte mycket men jobbigt att jobba med det. Somnade om vid 7 och sov till 12. Rätt skönt ändå men är varm som ett jag vet inte vad.

Har sedan dess sett 2 avsnitt av True Blood som bara är sååååå sjukt bra sen ett par avsnitt av How I Met Your Mother som också är sååååå sjukt bra!

Uhh spotify! måste ösa lite. Drar igång lite King of leon.. Ne Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet! Sådär lagom lugn men ändå ösig!

Fifa snart? hmm kanske. Men hade tänkt att klippa av några jeans kanske. Sommarn kommer snart och behöver kortbrallor. Vi hörs!

Tjenis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0