A horse is not a home

Jobbet både igår och idag gick förbaskat snabbt. När man slutade kändes det som om det var 10 minuter sen man vaknade typ. Fast det är ju bara skönt när det känns så:)
Idag på jobbet fick jag min älskade lärlingslåda<3 Sjukt mycket olika verktyg (penslar och tapetverktyg och annat shiiit) Så nu har jag dubbelt av vissa saker. Hade ju lite innan också.

Idag efter jobbet drog jag med mig Sebbe till Lundby för att simma en svängom, rätt skönt och jobbigt, var ett tags sen vi simmade senast. Dock synd med rätt mycket folk. Så nu är jag lite trött och ska snart äta en SEMLA! As gött!

Final ikväll i Paradise Hotel! Och jag blir sur om inte Kristoffer vinner. Så jävla förtjänt av det är han! Spelat så jävla bra. Annars var ju Cimon min favorit:(

IMORN ÄNTLIGEN SÅ SKA JAG SLIPPA LITE HÅR! Ska klippa mig och det ska bli så förbaskat skönt! Hoppas det blir bra bara...

Haha blir att skriva nån mening om lite allt möjligt här verkar det som.



Toalettpappret tog slut på en rulle härom dagen och då fick jag någon skum tanke av att varför ser slutet på pappret ut såhär?:S



Vem har klippt snett på toalettpappret!?:D
Det kanske är därför den biten är sist?
För att nån har klippt så fult att det är inte den biten man vill se först:S

Aja.. Det är värt att tänka på iaf...

D.E =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0