Måste skaffa nya pingisbollar!

Har fullt med autografer på armarna haha. Snygg början på ett inlägg (Y)

Idag har jag inte gjort ett skit! förutom att dö lite varje sekund i min säng.
Sov till kl 2. vaknade exakt kl 14:00 hihi lite coolt tyckte jag allt. Sen har jag legat och sovit lite halvt från och till.

Gårdagen började med att Sebbe, Anton, Ricke och Emil kom till lokalen så lagade vi ihop lite Tacos. Efter maten dök allt fler folk upp och beer pong spelet började på allvar! Måste bara säga att efter ett par glas så är det ingen som slår mig och sebbe i beer pong;) VI ANTAR GÄRNA EN UTMANING OM NÅGON VÅGAR!;) Fråga bara Ricke och Emil hur kul det var att möta oss:D hahaha

Frammåt natten efter att alla glas ramlat omkull och det var vatten överallt och alla pingisbollar gått sönder och Sebbe lekt brandman och skummat ner golvet lite så begav sig han och jag vidare till min namne Dennis "spike" för att träffa lite annat mycket trevligt folk och visa hur man går tillväga på dansgolvet!
Tummen upp för Sofia som var min danspartner! Dock har jag lite funderingar på hur fan en hel jävla 70's kunde ta slut. Jag som tänkte spara lite på den. Aja kommer fan några bilder från kvällen när jag sitter vid andra datorn. (brukar inte lägga upp några bilder när jag s'ger att jag ska det men nu fan SKA jag fan det!)
Aa men efter all dricka igår så mår man ju inte som kungen idag kanske. Men kul som fasiken hade jag iaf!

FULL EFFEKT!


vad händer till kvällen då är ju frågan. Ska man sätta igång någon film, åka bort till Anton, glo melodifestivalen, sova? fan måste duscha så jag slipper det imorn! jobbigt!

Imorn kl 9!!!! 0o är det balträning... Segt men kul!:)

Dennis Ekman tycker ni ska ta en listening på hans PL  Play it baby!


Satans vad text det blev nu då.. Aja:)

Hur har ni haft det i helgen då pojkar och flickor?:D


Något som är lite konstigt är att man träffar folk hela tiden som läser våran blogg. Men ändå har vi ca 20 pers som besöker den varje dag. Men kul att man träffar folk som läser den!:D



I will always be your soldier!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaaaaa :D:D

2010-02-14 @ 11:55:18
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0