3 <3

Kanske ska lägga upp min tredje plats då!

Slutet börjar närma sig på min fina lista då.. Lite synd tycker jag allt.
Men vi kör väl på med plats nummer 3 då!

Hon sjunger i ett av mina favorit band, Otroligt härlig röst, blir riktigt pepp av att höra henne sjunga. Hon är 21 år, så lätt någon man kanske ska försöka träffa och fria till! hihihi Ne men tjejen på plats 2 är hon jag ska gifta mig med. Så alla vet! Om jag bara säger Hayley Williams så kanske det inte går upp så många lampor över era huvuden.
Om jag säger att hon sjunger i Paramore! YEAAH! finns inget annat än att älska<3








Där har ni henne! Ni kanske tycker annat men fasen så fel ni har;)




Kommentarer
Postat av: amanda

hennes röst är nice, men hon är inte snygg :O

2010-03-07 @ 13:33:49
URL: http://amandavardetinte.blogg.se/
Postat av: Sibben

Amanda är knepig...!!0o

Hur kan man säga att hon inte är snygg !!!

2010-03-13 @ 19:19:01
URL: http://twitter.com/siibben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0