Fredagen den 13? ne bara 12..

Idag har nog vart lite av en otursdag. Det skulle nog vara den 13:e idag istället.
Jobbat idag ju då tapetjäveln ibland inte ville som jag ville, även fast det gick rätt snabbt, sen så skulle vi plocka ut grejerna till bilen då hade jag en liten 1 liters burk som tydligen ville jävlas så den hoppade ur den andra burken där jag hade ställt den i och det vart brun färg i trappjäveln och väggfan! Yes jag gillar att svära. Så det var bara att börja försöka torka upp allt med en svamp, Christer hjälpte också till sen trampade han i en burk full med vatten så hela den åkte ut i trappen med. Så vi torkade upp det med och då hade färgen torkat så fick skrapa bort det mesta så ska vi dit och måla över skiten på måndag. Sen var det nåt fel med våra tidslistor som vi skulle åka och ändra på.

Nu ska jag snart till Åtvidaberg för mer jobb. Kommer antagligen ramla nedför en stege en sissodär 3-4 meter upp. Vi får hoppas på det iaf. Det är ju ändå min otursdag verkar det som.
Laddat mobilen full med MGMT låtar så då ska det väl gå rätt bra ändå.

DÄR! Nu har jag klagat lite. Ha en bra fredag allihopa!:)



Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

förlåt..



Haha ja den ser helt cp ut :D!



Haha men det är ju faktiskt bäst på hela filmen!! ;D

2010-03-12 @ 20:28:22
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0