Learn to like it.

Tänkte la kanske skriva lite.
Gårdagen vart inget jobb. var istället på nån konferans med jobbet på scandic hotel i lkpg. Sandåmålare från lkpg och motala var där och diskuterade lite och lyssnade. Åt lite förbaskat mycket också, 3 gånger fika och göddig lunch med efterrätt också. Mumma! Men det var lite små trevligt, även fast man höll på att somna vissa stunder.

Idag var jag konstigt slö på jobbet. Hittade verkligen inte nån vilja att jobba, så tog det veldigt lugnt. Klockan gick otroligt sakta också.
Efter jobbet ringde Anton, han ville ner på stan. Hämtade istället upp Frallan och Abbe och drog till lkpg. Förhimla gulliga pojkar det där! så sjukt kul iaf:D

Anton hade presentkort på Jack & Jones. Inte ofta man hittar något där, men idag så var det verkligen ett undantag. Jag fick va smakråd åt Anton då jag hittade allt (tror jag:S) han köpte. 1000 kr = 3 tischor, 1 långärmad tischa och 1 tjocktröja tror jag han köpte. Själv så kunde man ju inte gå på stan utan att köpa något... Ännu en t-shirt till min samling.. Skulle man kunna kalla det. Har så otroligt många tischor jag inte använder. Köper bara nya hela tiden. Gick in på Carlings med!!! uj uj uj... helvete! jag skulle kunna köpa upp hela affären...




Abbe trodde han kunde va biffigare än Anton så han provade en xl tröja medans anton har large.



Sikken jävla kille med mobilen asså shit. vem är han! lol...



Aee kolla bara!


Idag hade jag planerat att komma hem och sova efter jobbet, Träna, Duscha, Blogga, Äta, Fifa, True Blood, Sova.
Blir istället. Hem, Lkpg, Äta, Duscha, True Blood. Hinner inte med mitt fifa idag heller! :( ska gråta mig till sömns sen...

+ att det redan är onsdag, strax torsdag! Softisch yeaah

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0