She's just so Unstoppable!

Gårdagen började med förfest @ my place! Sibb and I. Drack och lirade krysslåda. Drack oss lite skapligt onyktra. Snörade på oss pjuksen och började våran vandring mot Mjölbys mittpunkt!... nae va? Stationen iaf... Sjöng lite i värmerummet i väntan på något gott.
Tåget kom iaf och vi hängde med det till staden där det alltid är motvind, vart man än går. Linköping snackar jag nu om för dom undrande. Vi träffade Sara och Ronja på Pitch Black men drog sen till Plaza för annat sällskap i form av Hanna och Jessica och lite billig dricka. Frågan bara hur värd dricka det var! Vodka Red Bull = vatten + billig lidl energidryck?
Ne men inte fasen kände man sig mer onykter efter plaza iaf. Vi sprang ut i kylan igen för att kolla läget på Pitch igen där det var skapligt ös ändå. Träffade som vanligt en blandning med trevligt folk men sebbes och min härliga stämning som vi hade på förfesten var som bortblåst... Vi tog våra jackor och tog pendeln (inte ofta man säger det ordet) hemmåt. Skönaste måste ändå vart pajsarna på tåget! Haha några 30+ som sjöng markoolio låtar. Hade tur att Karin var så snäll och skjutsade hem mig från stationen annars hade jag säkerligen förfrusit.

Sov ca 3 timmar i natt. Hade satt alarmet på halv 7 imorse för att hinna med att träna lite bal i lkpg kl 9. Idag var nog det jobbigaste passet tror jag. Det är som sagt mycket folk, trångt, varmt och det blir väldigt snurrigt och så dasar man rätt snabbt i ca 3-4 min. Längtar då till balen och vår/sommar! Tycker det börjar bli dags för det nu.

Snart ska jag kolla på Law Abiding Citizen. Såg den för nån vecka sedan, fast då vart det mycket prat så hängde inte med riktigt. Popcorn und some Ben & Jerry's kanske.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0