Helgen

Vet inte vad jag ska skriva riktigt.

Helgen var förjävla skön iaf. Utgång i fredags med pojkarna och det ägde! Phille ägde! Jag och Frallan hade riktigt kul åt Phille på vägen hem hahah. Se bilder på facebook

I lördags såg vi Law Abiding Citizen. Det jag såg var riktigt bra, såg den inte så noga och ska se om den igen. Testade senaste köpet också! Funkar bara bra:D

I söndags (igår) var det först balträning vilket gick bara bra. Lärde oss vänstervals vilket var lite problematiskt men gick bara bättre och bättre. Efter det hem och sova som en stock! Sov inte vidare mycket dom andra nätterna. Senare under kvällen vart det OS finalen i hockey! USA - Kanada. Kollade på den hos Anton med Sebbe och Sara också. Anton och Sara var kanadensare medans Sebbe och jag höll på YOU ES AY! Sara gick hem efter första perioden och Anton somnade under andra. Jag och sebbe var väl övertrötta och skrattade åt allt och busade med Anton. Matchen slutade 2-2 efter full tid då Sebbe och jag trodde vårat lag förlorat men med 24 sek kvar kvitterade!
Men Sidney Crosby avgjorde för Kanada under förlängningen.

Mycket text om hockeyn hah.

Förstår mig inte på denna snö? Allt hade börjat töa och skorna läckte in 70 liter vatten bara man gick utanför dörren. Fick mig en liten chock då jag åkte till jobbet imorse och såg all snö. Träligt dååå

Har haft mig en liten funderare på vare sig jag ska ta och köpa mig ett xbox 360 eller inte. Mycket roligare att spela fifa på som jag då är lite halft beroende av haha:D


Väntar också på Sebbe nu. Ska nog ta oss mot staden för att fräscha upp oss lite i solariet.

Den blev visst lite text..



Kommentarer
Postat av: Philip

Haha förlåt för kebaben förresten!;) fick höra det efter (A)

2010-03-04 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0