A moment, A love, A dream, Aloud, A kiss, A cry, Our Rights, Our Wrongs!



Har kärat ner mig i Gossip!
Vilken jävla pipa hon har. Satans vilken röst asså:D


Men men. Börjar bli riktigt förkylder, och det lagom till helgen! Varför?!
Har mina funderingar om det är för att jag börjat lite för tidigt med vårjackan. Den är ju inte lite tunn heller. Men men. Idag har jag fått min lön!:D ca 12000. WOHO blir nkpg på lördag för shopping:) Hittade även en tjuga på gatan :D Lyckodag? nja knapert... Ne men jag har haft en bra dag. Var på balträning förut med, och även den gick så bra så:)

Imorn är det fredag och den är väldigt efterlängtad. Vet inte vad som händer dock. Kanske bara hem och däcka direkt.. Vore skönt:)

Känns nästan meningslöst att skriva här.. Känns som ingen är inne och läser ju xD MEN! ALDRIG UNDERLÄGSEN NÅGON! Inte ens i att blogga höhöhö:D


Hoppas hoppas hoppas som en tok också! Anton och jag kommer förhoppningsvis bli roomates snart med. Vi spanar in en lägenhet som fan och tänker på allt vi kan göra och jag kan lova att det kommer bli hur grymt som helst! Lägenheten kan inte bli bättre! Kan inte ligga på en bättre plats! Inga grannar! 2 våningslägenhet;)

Nu vart ni nyfikna va?:D Jag var bara kåt i att flytta dit igen:D

Mycket text nu. Jag kanske borde skriva en bok. Bara sitta och skriva lite random shit som ingen igentligen bryr sig om!

Som tillexempel att Anton och jag vann en massa pennsingar igår. Eller massa och massa... 800 kr. Satsade 100 kr på 3 matcher. Ena var DIF och dom vann så klart!:D

Äsch nu väntar sebbe på mig! JUST DET! Nummer 1:D

Kan inte alla som läser gissa på en person som ni tror är nummer 1! OCH NI SOM VET BEHÖVER JU INTE SÄGA NÅT!:D


Kommentarer
Postat av: Gisela Axelsson

jag har ingen aning om vem som är nr 1!!! :D

2010-03-26 @ 13:10:52
URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet absolut inte vem det är ;O

blir grymt nyfiken!

2010-03-27 @ 19:33:50
URL: http://ellieyuliett.devote.se
Postat av: Hanna

haha aa du kanske kan få en klubba om du är snäll ;O men neee jag vet inte 1an :P

2010-03-27 @ 19:56:44
URL: http://hhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0